Blogg

Hvor kan jeg bestille visittkort?

Ønsker du å bestille visittkort? Vi skreddersyr visittkort etter dine ønsker i dag! Trykk her for å bestille i dag. Det er mange fordeler ved å bestille visittkort hos et firma som har god kunnskap og erfaring innen dette feltet. Her er noen stikkord for hva du kan forvente av oss: Vi skaper visittkort etter [...]

Kreativ-logo-designbyrå-oslo

Er du på utkikk etter designbyrå i Oslo?

Vi hjelper deg gjerne! Logokompaniet.no er et designbyrå i Oslo med lang erfaring i bransjen. Vi leverer produkter av topp kvalitet til konkurransedyktig lav pris.  Våre nøkkelord er:  Kort leveringstid  Designbyrå i Oslo med lang erfaring Fokus på topp kvalitet til lav pris Høy kompetanse og lang erfaring i bransjen Vi garanterer at våre kunder [...]

Trender for logodesign i 2013

Hvert år tar den grafiske bransjen pulsen på trender i logodesign og nedenfor finner du eksempler på mye brukte grunnformer for logodesign i 2013. Det er ikke sikkert at du blant disse finner noe som passer akkurat til din bedrift, men der er kanskje elementer eller idéer som kan føre deg på sporet til en [...]

Regnbuen hører ikke hjemme i logoen!

En regnbue er et vakkert fenomen. Når lyset brytes gjennom vannet oppstår den vakre og fargerike buen, som om naturen ber om forlatelse for det foregående plaskregnet. Ikke så rart at mange mennesker elsker regnbuen. De fleste er altså enige om at regnbuer er vakre, men problemene vil tårne seg opp om du prøver å [...]

Logoer med skjult symbolikk

Mange logoer er veldig kreative og inneholder underliggende symbolikk og innhold som ofte representerer firmaets eller foretakets verdier. La oss ta en nærmere titt på en håndfull logoer av denne typen. 1. Big Big Ten Conference er amerikas eldste sammenslutning av universitetssportslag. Siden Penn State ble med i 1990 har 11 – ikke 10 – [...]

Bruk riktig filformat for logoen

  Når man spør klienten om en kopi av nåværende logo, skjer det ofte at man blir tilbudt filen i et filmformat som er uegnet eller lite ønskelig for prosjektet eller situasjonen. Dette kan sees fra begge vinkler: Noen ganger er det oppdragsgiveren som har valgt en uegnet metode for logoproduksjon. Andre ganger er det [...]